Reklamace a vrácení zboží

Vrácení/ Výměna zboží
Pokud Vám objednané zboží nevyhovuje svou velikostí, střihem anebo neodpovídá vašim představám, můžete jej do 14 dnů od převzetí vyměnit a nebo vrátit. Pro vrácení i výměnu zboží prosím použijte náš formulář, který najdete v našich obchodních podmínkách. Jakmile se zboží dostane zpět k nám, naši pracovníci se ihned začnou vaším požadavkem zabývat. Případné vrácení peněz proběhne na vámi zvolený bankovní účet (vyplněný v reklamačním formuláři).


Doporučení:
- zboží zašlete v původním nepoškozeném obalu. Při zasílání výrobků zpět zvolte, prosím, vhodný obal, aby při přepravě nebyl výrobek ani originální obal poškozen. Zašlete spolu s reklamačním formulářem.
-poplatek 75,- za dopravu Vám bude odečten z ceny zboží. Doporučujeme vrácení přes Zásilkovnu. V případě výměny zboží ve stejné hodnotě vám bude zasláno nové zboží. Zboží můžete vrátit námi doporučeným způsobem nebo si můžete způsob vrácení vybrat sami. Pokud pro vrácení zboží využijete jiný než doporučený způsob, nebudeme Vám účtovat poplatek za vrácení zboží, nicméně sami uhradíte náklady spojené s Vámi zvoleným způsobem.
Vyztužené košíčky u podprsenek vkládejte pootočené do sebe, neprolamovat! Prolomený košíček se nevratně poškodí.
Neodstřihujte originální visačky u zboží, zboží s odstřiženou visačkou již nelze považovat za nové.

Zboží zasílejte na adresu:

Aneta Vernerová
Žichlínek 250
563 01 Lanškroun

V případě dotazů nás kontaktujte na email: vernerova99@seznam.cz

Reklamace zboží
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.
Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady a vyplněný reklamační formulář a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.

Bez potřebných náležitostí nejsme povinni reklamační případ převzít a tím bude považován za neoprávněný.